Siguiendo al conocido blog de "Glub", que recomienda la exageración y engaño en los títulos para tener algún éxito, traemos hoy a la palestra una nueva intervención municipal, casi de tintes carnavalescos.
Resulta que el 25 de marzo de 2007 se presentaban en la céntrica plaza de la Peregrina, los nuevos modelos de mobiliario urbano que lucirían las zonas remodeladas de la ciudad. Los elementos, fabricados en Portugal por la firma "Larus", respondían a unos diseños del arquitecto luso Carbalho Araújo y estaban ejecutados en acero galvanizado. El alcalde, acompañado del concejal Demetrio Gómez, declaraba y alababa el vanguardismo de los nuevos bancos, papeleras y aparcabicis "se buscou algo que impactara, que axudara a mellorar a imaxen da cidade e ademáis con criterios de seguridade"..."trátase dunha liña moi sinxela deseñada en metal para ceder o protagonismo ao que pasa na rúa. Esto explica a austeridade dos deseños feitos".
Pero como luego hubo algo más que división de opiniones entre los vecinos ya sobre el diseño, ya sobre su funcionalidad, en septiembre de ese año el alcalde enseguida manifestó "que fora unha decisión desafortunada" la elección de muebles de corte industrial.
Hoy al mediodía, aparecieron unos operarios y procedieron a instalar, previo desmontaje de las unidades de metal ubicadas en la entrada de Las Palmeras, unos nuevos bancos de madera con bastidores metálicos.
¿A dónde irán a parar los antigüos elementos de diseño vanguardista que aún estaban sin amortizar?
Del coste económico de estas operaciones ya ni hablamos.
Ahora el concello informa en su página:
http://www.concellopontevedra.es/index.php/mod.noticias/mem.detalle/idnoticia.1737/relcategoria.11/chk.88a7afab8761444cce88826a023c601d.html
Resulta que el 25 de marzo de 2007 se presentaban en la céntrica plaza de la Peregrina, los nuevos modelos de mobiliario urbano que lucirían las zonas remodeladas de la ciudad. Los elementos, fabricados en Portugal por la firma "Larus", respondían a unos diseños del arquitecto luso Carbalho Araújo y estaban ejecutados en acero galvanizado. El alcalde, acompañado del concejal Demetrio Gómez, declaraba y alababa el vanguardismo de los nuevos bancos, papeleras y aparcabicis "se buscou algo que impactara, que axudara a mellorar a imaxen da cidade e ademáis con criterios de seguridade"..."trátase dunha liña moi sinxela deseñada en metal para ceder o protagonismo ao que pasa na rúa. Esto explica a austeridade dos deseños feitos".
Pero como luego hubo algo más que división de opiniones entre los vecinos ya sobre el diseño, ya sobre su funcionalidad, en septiembre de ese año el alcalde enseguida manifestó "que fora unha decisión desafortunada" la elección de muebles de corte industrial.
Hoy al mediodía, aparecieron unos operarios y procedieron a instalar, previo desmontaje de las unidades de metal ubicadas en la entrada de Las Palmeras, unos nuevos bancos de madera con bastidores metálicos.
¿A dónde irán a parar los antigüos elementos de diseño vanguardista que aún estaban sin amortizar?
Del coste económico de estas operaciones ya ni hablamos.
Ahora el concello informa en su página:
Al botellódromo con los bolardos de Mosquera, sin duda ninguna.
ResponderEliminarSísar
hombre, bastante mejores que los de metal son por lo menos
ResponderEliminarEste comentario ha sido eliminado por el autor.
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ResponderEliminarJosele, es al revés, se sustituye la vanguardia de banco frío en invierno y caliente en verano por el más acogedor de madera.
ResponderEliminarHan dicho que los de metal se van para centros escolares que ya los solicitaron, no si ahora hay demanda,serán galescolas.Si si qué güevazos.
ResponderEliminarEu sigo perguntando polos bancos de pedra da praza da Verdura, os de antes de convertila en praza Roxa, que a querían así, como remedo da Quintana sangiaguesa prá celebración dos días da patria galega en Pontevedra.
ResponderEliminarAlgún grupúsculo aínda se achega a ela a monta-lo seu aquelarre particular, sempre como correa de transmisión.
Insisto no do contador de visitas. Hai que poñelos nerviosos.
Vou meter no meu blog un comentario anterior e unha foto que pode valere como novo escudo da cidade vella "anovada". "Terreo minado, ou terreno minado", como queirades.
Vede no meu blog, dentro dun ratiño.
A mi se me ocurre un diseño aun más vanguardista para "ceder o protagonismo aos que pasan pola rúa": Directamente poner retretes en vez de bancos. Con su color blanco, su cadenita y su cisterna operativa, funcionando en ciclo cerrado para ser "ainda máis ecolóxica e sostíbel".
ResponderEliminarLa reparación continua de losetas es el sueño de cualquier empresa de mantenimiento. El recambio continuo de mobilario urbano, el sueño de cualquier empresa de suministros. Ambos casos tienen una cosa en común: Un incompetente que toma decisiones (normalmente político) y un técnico que asesora, bendice y certifica.
Y ambos personajes suelen también tener una cosa en común: Normalmente un nivel de vida superior al que da un sueldo de político/a o funcionario/a.
Xesús, rajamos cuando destruyen nuestra historia pero con el tema de la Plaza de la Verdura deberíamos de aplaudir, salvo el cambio de fuente, la han dejado más parecida a como estaba a finales del siglo XIX de lo que estaba antes de la reforma.
ResponderEliminarPD: No sé qué tiene que ver una reforma de una plaza con praza Roxa, Quintana, etc
Non sei quén és, Anónimo, pero as cousas non por vellas son mellores.
ResponderEliminarA praza da Verdura, coas catalpas, era un verdadeiro recanto de cine, posiblemente a máis fermosas das prazas de Galicia.
A Torrente Ballester encantáballe o resultado da reforma anterior. E os bancos eran espectaculares, non os anti-Peprica agora colocados.
A inclinación da praza estaba compensada, pero Fole e Mosquera acabaron coelas. Non ían poñer árbores, tan siquer. E se o fixeron foi porque eu, con outros amigos, presentamos algo más de mil cen ou mil doscentas asignaturas solicitando a reposición das catalpas ou árbores de parecido porte, ademáis dos bancos. Por certo, a firma número catro da petición era de Antón Louro. E Teresa Casal signaría tamén o mesmo escrito, en campaña dos Verdes, que ían xa polas dúas mil, pero finalmente non chegaron a presentar.
Baixaron a fonte á súa localización actual porque lle viron posibilidades escénicas ó espacio, según declarou no seu momento o concellal Bará.
Pero as posibilidades escénicas non se daban como correspondería a un anfiteatro, ó queda-o escenario máis alto, salvo que, ¡claro!, i eso o dixen nun artículo meu, estiveran a pensaren na balconada como escenario, con debut posible do Soviet Supremo do Bloque, etc.
Xa non houbo debut. Convírtena se acaso, de vez en cando, en caixa de tronos, en lugar pra unha imposible habitabilidade. Eu vendería a miña casa mañán mesmo --son 178 metros--. Un segundo piso, mirador privilexiado pra contempla-lo trapicheo de cada día, a nova economía da zona deprimida. Bueno, o Rastro, no que se pode atopar mercancía de procedencia opaca, por decilo doutra forma, foi outra das ideas do equipo de goberno pra relanza-la zona mentres os locales comerciales van cerrando un tras outro. Non se salva nadie.
E como fixeron unha inversión indecente do diñeiro Urban, habería que lle devolve-los cartos a Europa, xa que o gastos non se fixo prá recuperación da zona histórica.
Ó mellor aínda teño que aclarar máis cousas, pero... Sí, fágoche unha proposición: Sitúate na parte alta da praza de baixa en paralelo a calquer das fachadas laterales. En paralelo, digo. Verás como coxes dunha perna. E podes face-la propa sobindo. Verás que a coxeira se invirte. É a ouuta perna a que falla.
É decir, Fole debeu pensa-la costa na que deixou a convertida a praza pra transitala en diagonal.
Pero xa que se trata de recuera-lo vello, ¿Por qué estos chacaritas non redactaron a Axenda21Local agora que andan co PXOM e queren seguir arruinando a ría. E andan ós saltos, actúan por picos: Innecesariedade do dominio público martímo terresstre, novva ponte d´As Correntes, macronudo en Mollavao, novos e idílicos solpores na nova ribeira que queren fabricar pola parte exterior da AVenida de Marín.
É decir, era unha pura falacia o de "¡Ence, fóra da ría!". ¿Qué sentido ten esa afirmación se non se recuperan as marismas? Ai, carallo, ¡queren o solar! E manteñen ó persoal embobado coa cosigna anti-Ence cando eles son o gran peligro desta cidade que morre.
¿Sabes por qué Ence aínda está aí, ou Elnosa, ou Holcim? Por unha moi simple: porque eles queren, porque as tres carecen de concesión nestes momentos. Holcim nunca a tivo, nen tan siquer licencia municipal. ¡Pero non se mollan, a corrupción parece manter aquí, a todo o mundo, atado! Deixadeza continua de funciós. Eso é o que pasa, que non se loita, dende a política, pola reposición da legalidade, como fan as xentes d´Os Praceres; como facemos dende Salvemos Pontevedra.
E perdón si me espallei máis da conta pra lle aclarar cousas a alguén sen identidade.
Por certo que hai moito anónimo subvencionado, que actúa en blogs e webs como formigas con spray. E perdón outravolta.
Son eu de novo. Vexo que a miña entrada anterior ten algunhas erratas, pero creo que se entende de tódo-los xeitos o que digo.
ResponderEliminarPero es que hasta con lo de los espacios escénicos se equivocaron...porque teatros, desde el romano de Mérida hasta los cines más vanguardistas están diseñados cuesta abajo, para que el espectador ocupe un plano superior, y no al revés como se pretendió aquí frente a la sede del turismo municipal. Ayer nadie era capaz de ver al pregonero en la parte alta de la P. de la Verdura.
ResponderEliminarA Josele:
ResponderEliminarHoxe ocúpome no meu blog da última idea de Teresa Casal: reduci-las cargas e descargas na zona vella.
Seguramente debeu pensar que temos menos dereito a vivir. E discúlpase porque o pavimento escacha.
¡Claro que escacha! Pavimento malo que terán pagado como bo; honorarios a técnicos ceporros por planificaren a derrota da cidade vella, por se ter embuchado os fondos Urban en vez de gastalos ben pra recupera-lo dinamismo da zona!
Vergonza lles debería dar saber que o alcalde Hevia fixo as cousa prá eternidade, pra sempre.
Pero estos, agnósticos, queren atacar a esa eternidade, convertidos en monos de imitación, como diría Gustave Thibon.